Phonero til topps i årets EPSI undersøkelse - igjen!
Det er med glede vi kan annonsere at Phonero har blitt kåret til vinner av årets EPSI-undersøkelse for mobiltelefoni i bedriftsmarkedet, i år igjen.
Denne prestisjefylte prisen anerkjenner Phoneros visjon og det vi alle i organisasjonen daglig arbeider mot; "Det handler om gode kundeopplevelser".
EPSI-undersøkelsen, som står for "European Performance Satisfaction Index," er en uavhengig studie som måler kundetilfredshet innen en rekke bransjer, inkludert telekommunikasjon. Den årlige undersøkelsen gir verdifull innsikt i hvordan selskaper presterer når det gjelder å møte kundenes behov og forventninger.
- Ifølge kundene har kvaliteten på mobiltelefonitjenesten bedret seg ytterligere, sier Fredrik Høst, Daglig Leder i EPSI Norge. Dette, i kombinasjon med et høyt servicenivå og gode prismodeller, gjør at norske mobilkunder er mer fornøyde enn noen gang.
Phonero har etablert seg som en stor og seriøs aktør innen mobiltelefoni for både offentlig og privat sektor i Norge. Årets EPSI-undersøkelse bekrefter denne posisjonen.
"Denne utmerkelsen er en bekreftelse på Phoneros dedikasjon til kundetilfredshet og vår kontinuerlige innsats for å forbedre tjenestene vi tilbyr. Vi ser frem til å fortsette å skape gode kundeopplevelser"
Linda Berg,
Head of Customer Operations
Vi ønsker å takke alle kundene som har deltatt i EPSI-undersøkelsen og som har delt sin verdifulle tilbakemelding. Dette er en viktig drivkraft for selskapets pågående arbeid med å forbedre og fornye sine tjenester ytterligere.
Les fullstendig pressemelding fra EPSI Norge her.
Følg oss på sosiale medier