Nettleser ikke støttet

Hei! Denne nettsiden støtter ikke Internet Explorer.
Vi anbefaler at du oppdaterer nettleseren din til for eksempel Edge, Firefox eller Chrome.

Lukk

Nå får du trygghetsforsikringen Nettslett hos Phonero

Phonero lanserer nå trygghetsforsikringen Nettslett. Med Nettslett får kundene blant annet hjelp til å fjerne uønsket innhold på nettet, samt juridisk og psykologisk bistand ved behov.

I Phonero er vi svært opptatt av at våre kunder skal ha en trygg og bekymringsfri hverdag. Vi vet at mobbing, hets og deling av private bilder på nettet er et økende problem, som kan ramme både ansatte og bedrifter

Asle Flottorp, forretningsutvikler i Phonero.

Vi leverer nå Nettslett i våre bedriftsabonnementer, som sikrer alle våre mobilkunder god hjelp hvis de opplever noe uønsket på nettet. Vi har samtidig gjort forsikringen enda bedre ved å inkludere juridisk bistand og erstatning av tapt arbeidsinntekt.

Med trygghetsforsikringen Nettslett fra Phonero får du som kunde råd om hvordan du kan unngå at personlig informasjon blir spredt på nettet, i tillegg til veiledning og hjelp til å fjerne uønsket eller krenkende innhold, samt stenging av falske profiler opprettet i ditt navn. Forsikringen dekker videre juridisk bistand i forbindelse med eventuelle tvister, psykologisk bistand, samt erstatning av tapt arbeidsinntekt.

Om trygghetsforsikringen Nettslett

Med Nettslett får kundene råd, veiledning, og hjelp ved blant annet følgende hendelser.

  • Deling av uønskede bilder og videoer
  • Krenkende kommentarer og trusler
  • Mobbing og annet sjikanerende materiale
  • Deling av personlig informasjon og kontaktopplysninger
  • Opprettelse av falske profiler på sosiale medier
  • Hackede brukerkontoer og e-postkontoer

Juridisk bistand: Hvis du har blitt utsatt for krenkende eller ubehagelige opplevelser som man ikke har fått avklart eller avsluttet under Nettslett-dekningen, har kunden mulighet for juridisk bistand under forsikringen. Bistand fra advokat dekkes med inntil 200 000 kroner i forbindelse med oppstått tvist.

Tapt arbeidsinntekt: Nettslett dekker dokumentert tapt arbeidsinntekt i forbindelse med en eventuell tvist som er basert på en registrert Nettslett-hendelse. Erstatningen er på inntil 5 000 kroner.

Psykologisk bistand: Nettslett gir kunden rett til refusjon av dokumenterte utgifter til psykolog som er knyttet opp mot en Nettslett-hendelse. Erstatningen er på inntil 5 000 kroner.

I tillegg til å dekke den ansatte - så dekker forsikringen også den ansattes familie. Veiledende pris på tjenesten er 19,- per måned per abonnement.

Følg oss på sosiale medier