Nettleser ikke støttet

Hei! Denne nettsiden støtter ikke Internet Explorer.
Vi anbefaler at du oppdaterer nettleseren din til for eksempel Edge, Firefox eller Chrome.

Lukk

Phonero Bedriftsnett

Det naturlige valget for alle bedrifter som vil effektivisere og forenkle telefonløsningen

Markedets beste telefonløsning

Phonero Bedriftsnett er kåret til markedets beste sentralbordløsning syv år på rad, men er også mye mer enn bare et sentralbord. Unngå tapte samtaler, bli proffere og mer kundevennlig, identifiser og eliminer svakheter og effektiviser arbeidshverdagen med markedets beste telefonløsning.

Bedriftsnett leveres fra skyen, krever ingen installasjon og vi skreddersyr oppsettet for hver enkelt bedrift som blir kunde av Phonero.

Unngå tapte anrop

Med Bedriftsnett kan ansatte dele på oppgaven med å besvare samtaler.

Ved behov kan bedriftsnettet sikre at innringere som har ventet for lenge på svar automatisk blir koblet til ledige kolleger, eller at de som venter i kø får tilbud om å bli ringt opp slik at de slipper å vente unødvendig lenge.

Som teamleder kan man raskt og bekymringsfritt logge kolleger av og på bedriftens køer ved behov - kollegene blir automatisk varslet når de logges på. Det er også mulig å ringe ubesvarte anrop opp igjen, enten automatisk eller manuelt.

Dette er bare noen av verktøyene alle som velger Phonero Bedriftsnett får inkludert.

Funksjoner i Phonero Bedriftsnett

Sentralbord

Phoneros sentralbord er kåret til det beste i markedet syv år på rad av EPSI Norway. Det gir full oversikt over innringere, gjør det enkelt å sette over samtaler og lar administrator styre løsningen i sin helhet.

Statistikk

Phonero Bedriftsnett sporer automatisk alle samtaler, om de er besvarte eller ikke, hvor lenge innringere har ventet, snitt svartid for bedriftens ansatte og køer, samt mye, mye mer. Inkludert i bedriftsnettet får du også et grafisk dashboard som er enkelt å tilpasse slik at det viser den informasjonen du bryr deg om. Les mer om statistikk.

Superenkel administrasjon

Ta kontroll over løsningen med et enkelt og visuelt administrasjonspanel som lar deg redigere alt fra brukere til åpningstider og tastevalg. Les mer om administrasjon.

Utvidet Bedriftsnett med Youtello

Utvid Bedriftsnett med Youtello og få mobil kundeservice og kundeoppfølging i verdensklasse. Youtello er en norskutviklet kundehåndteringsløsning for mobil som enkelt kobles mot Bedriftsnett. Les mer.

Automatisk nummeroppslag

Alle ansatte får se hvem som ringer, før de svarer. Det sparer medarbeidere for tid og gir bedre kontroll på arbeidshverdagen. Nummeroppslag er inkludert både i mobilappen og sentralbordet.

Inkludert Softphone

Alle som kjøper Phonero Bedriftsnett får softphone inkludert til alle ansatte. Med softphone kan ansatte ringe ut og motta samtaler fra PC og Mac. Det gir økt effektivitet og arbeidskomfort, og er en fortreffelig backup i tilfelle mobilen går tom for strøm.

Besøksregistrering

Tilby besøkende selbetjent inn- og utsjekk med et besøksregistreringssystem som er tilpasset bedriften din sin profil. Tjenesten støtter SMS- og e-postvarsel ved besøk og print av besøkskort.

Kundetilfredshet

Finn ut hvor fornøyde kundene faktisk er med automatiske undersøkelser, og bruk resultatene til å forbedre kundetilfredsheten, eliminere frafall av kunder og øke omsetningen.

Hånd i hånd med Microsoft

Oppnå optimal samhandling på tvers av bedriften ved å integrere mobiltelefonene med Microsoft Office. Bedriftsnett kan integreres mot Microsoft Active Directory, Exchange og Teams. Les mer om Microsoft-integrasjonene.

Integrasjoner

Oppnå ytterligere fordeler og effektiviseringsgevinster ved å integrere Bedriftsnett øvrige kontaktsenterløsninger og CRM-systemer. Les mer om integrasjoner.

Geografisk ruting

Gjør det enklere for kundene å komme i kontakt med riktig avdeling ved å tilby et nasjonalt telefonummer med automatisk geografisk ruting. Les mer om georuting.

Bedriftsnett Mobilapp

Sentralbordet kommer også i lommeformat - spesielt nyttig for ansatte som ofte er på farten og som ønsker seg nummeroppslag, mulighet til å sette over samtaler eller bare å kunne søke opp en kollega fra mobilen. Les mer om mobilappen.

Flere inkluderte funksjoner

Åpningstider

Ivareta innringere uavhengig av tidspunktet de ringer inn til bedriftens hovednummer

Tastevalgsmeny

La innringere taste seg direkte inn til riktig person eller avdeling fra bedriftens hovednummer

Køgrupper

Flere kolleger kan dele på ansvaret med å svare samtaler inn til bedriftens hovednummer

Tilbakering

Med automatisk eller manuell tilbakering slipper innringere å stå unødvendig lenge i kø

SMS-respons

Send automatiske SMS-meldinger til innringere som ringer bedriftens hovednummere

Pil til venstrePil til høyre

Referansekunder

Tjenesten har i dag mer enn 200.000 brukere i Norge og brukes av alt fra enkeltpersonsforetak til større offentlige etater med flere tusen brukere. Her er noen av dem.

- Bedriftsnettet er helt genialt og veldig enkelt å sette seg inn i. Vi kan styre omtrent alt selv, og det er ingenting som er umulig

Kristen Nebdal, IT-ansvarlig og aksjonær i Adam og Eva Gruppen

- Mobilappen lar oss på en enkel måte redigere innstillinger, for enksempel ved utmelding eller innmelding i kø, eller om vi ønsker å endre mellom eget nummer og hovednummeret når vi ringer

Svein Jørgen Wiken, Daglig leder i Thorsen Antirust

- Med Phonero Bedriftsnett og deres webbaserte sentralbord har vår resepsjonist fått en langt enklere og mer effektiv hverdag

Alexander Andersen, IT-sjef og kontoradministrator i Dark Gruppen

Få et uforpliktende tilbud:
Takk! Vi vil ta kontakt med deg.
Oops! En feil har oppstått. Prøv igjen.

Følg oss på sosiale medier