Nettleser ikke støttet

Hei! Denne nettsiden støtter ikke Internet Explorer.
Vi anbefaler at du oppdaterer nettleseren din til for eksempel Edge, Firefox eller Chrome.

Lukk

En bekymringsfri sommerferie for bedriften

Sommeren nærmer seg, og det er på tide å tenke på ferie. For mange bedrifter innebærer det å sørge for at kommunikasjonen forblir sømløs selv når kontoret er tomt. Her er noen tips til hvordan du kan gjøre nettopp det!

Stor eller liten bedrift - alle har godt av en pause, og med et godt kommunikasjonssystem sørger du for at ingen blir forstyrret når det er deres tur til et avbrekk - samtidig som det ikke går på bekostning av bedriftens svartid og kunder.

Phonero Bedriftsnett er en Sentralbordløsning som fungerer for bedrifter i alle størrelser og bransjer - enten du bare vil ha et par tastevalg for å sende samtalen til rett person og forholde deg til mobilapp - eller om du vil betjene et komplett sentralbord med informasjon om innringere, andre ansatte, køer osv.

Sjekkliste før ferien - er du klar?

  1. Oppdater Talemeldinger og Automatiske svar: Sørg for at talemeldinger og automatiske svar er oppdatert med informasjon om ferieavvikling. Dette bør inkludere returdato og alternativ kontaktinformasjon. 

    Se her for veiledning rundt oppdatering av Talemeldinger.
    Eller kontakt oss for hjelp her.

  2. Viderekobling av anrop: Aktiver videreobling av anrop til en mobiltelefon eller en ansatt som ikke er på ferie. Dette sikrer at viktige anrop ikke går tapt - og at kundene alltid kommer frem.

    Se hvordan du viderekobler telefonen fra mobilappen her.


  3. Aktiver Nummeroppslag (Gratis!*): Dersom du bruker telefonen i både jobb og privat, så kan det være fint å på forhånd vite hvem som ringer slik at du er forberedt på om det er en potensiell kunde - eller hotellet som ringer for å bekrefte ankomsten din. Nummeroppslag gjør direkte oppslag mot opplysningstjenesten når telefonen ringer. *Funksjonen er inkludert i Phonero Bedriftsnett og må aktiveres i telefonens innstillinger.

    Se her for veiledning på iPhone.
    Se her for veiledning på Android.

  4. Kundeservice: Informer kundene om eventuelle endringer i åpningstider eller tjenester i sommerperioden.
Er du interessert i å høre mer om Phonero Bedriftsnett?
Klikk her for å legge igjen din kontaktinfo.


Ved å følge disse enkle tipsene kan du og bedriften nyte en velfortjent ferie med vissheten om at deres telefoni er godt ivaretatt. God sommer!


Les mer om hvordan Bedriftsnett har forenklet hverdagen til daglig leder, Bjørnar Leth i El-installasjon

Følg oss på sosiale medier