Nettleser ikke støttet

Hei! Denne nettsiden støtter ikke Internet Explorer.
Vi anbefaler at du oppdaterer nettleseren din til for eksempel Edge, Firefox eller Chrome.

Lukk

En annerledes kundereise med Phonero "Airlines"

I en fargerik og kreativ feiring forvandlet Phonero nylig Kjevik Lufthavn til en livlig rød scene, for å markere deres anerkjennelse som den beste leverandøren av mobiltjenester i bedriftsmarkedet (EPSI Rating Norge).

Tidligere i høst mottok Phonero den gledelige nyheten om at de igjen har de mest tilfredse mobilkundene i bedriftsmarkedet, ifølge EPSI Rating Norge. For å markere denne prestasjonen og takke kundene for deres tillit, bestemte Phonero seg for å gjøre noe ekstra spesielt.

Da vi fikk overlevert nyheten om at vi i år igjen har de mest tilfredse mobilkundene i bedriftsmarkedet bestemte vi oss for å gjøre noe ekstra i ekte Phonero-ånd for å markere det hele og takke for tilliten!

Kundene våre trekker spesielt frem den gode servicen og de effektive løsningene vi leverer til dem - og det var med dette som utgangspunkt at vi lot oss inspirere av 50-tallets servicekultur og dro dette med oss inn i 2024.

Emilie Kallhovd, marketing manager i Phonero

For å visualisere denne inspirasjonen, møtte Phonero opp en mandag morgen på Kjevik Lufthavn. Med slagordet "God service går aldri ut på dato" og med paralleller mellom "Business Class" og "Business Calls" ønsket de å formidle budskapet om at kundene deres får førsteklasses service og løsninger.

Resultatet av stuntet kan sees i filmen under.

...Og hvis det skulle være noe tvil - Vi holder oss til telefoni og det vi kan best, selv om det var veldig hyggelig å være Phonero Airlines for en dag.

Følg oss på sosiale medier