
Trygg og enkel kundeoppfølging - rett fra mobilen
Med Youtello kan alle ansatte bidra til mobil kundeservice og kundeoppfølging i verdensklasse.
- Utvidet nummeroppslag med Google-søk
- Automatisk kundeoppslag på mobil
- Smart oppgavehåndtering
Ønsker du et
uforpliktende tilbud?

Vær forberedt før du svarer

Gi raske og gode svar i samtalen

God oppfølging etter samtalen

Utvidet nummeroppslag
Med utvidet nummeroppslag vet du med større sikkerhet hvem som ringer. Du besvarer oftere henvendelser
- fra potensielle kunder, og bruker mindre tid på useriøse anrop. Utvidet nummeroppslag fungerer både for Android og iPhone.
- Du får navn, nummer og adresse på innringer hentet fra flere opplysningstjenester
- Du får et automatisk bildesøk på Google av innringer
- Du får en smart «Ring tilbake senere»-funksjon

Automatisk kundeoppslag
Vær alltid oppdatert på kundeforholdet før du svarer. Se navn, bedrift, hvem som snakket med kunde sist og når, kundenotat, hvem som skrev notatet og når.
For ytterligere informasjon om kunde kan du se kundekort eller Google kunde direkte fra kundeoppslaget.

Smart kundeoppfølging
Ved å få påminnelser om oppfølging etter kundesamtaler sikrer du at det som er lovet ut blir ivaretatt.
Å lage notat etter kundesamtaler hjelper dine kollegaer å raskt komme inn i kontekst ved neste henvendelse, samtidig som bedriften oppleves profesjonell og samkjørt.
Smart kundeoppfølging sparer deg for tid og sikrer gode kunderelasjoner og økt salg for bedriften.
- Du kan skrive eller lese inn notat og lage oppgave direkte fra varsel.
- Du kan lage en «Husk å ringe»-oppgave direkte fra varsel
- Du kan gå direkte til kundekort fra varsel

Husk å alltid ringe tilbake
Med denne unike funksjonen glemmer aldri ansatte å ringe kunder tilbake. Ved tapte anrop blir du alltid minnet på å ringe tilbake.
«Husk å ringe tilbake»-funksjonen sikrer at bedriften ikke mister potensielle kunder / salg / omdømme.

Full oversikt over kunder
Kundeoversikten gjør det raskt og enkelt for alle ansatte å finne frem til kundeinformasjon. Kundekortene er som et mini-CRM og inneholder den mest sentrale informasjonen om kundeforholdet. Alle kundesamtaler logges automatisk på kundekortet.
- Du kan ringe kunde direkte fra kundeoversikten
- Du har all kontaktdata til kunden på kundekortet
- Du har oversikt over all telefonkorrespondanse og kan legge inn kommentarer på samtaler som vil være synlig for alle ansatte

Meldinger og gruppechat
Med internmeldinger og gruppechat får bedriften raskere og bedre internkommunikasjon.
- Du kan sende 1:1 meldinger for raske avklaringer med en kollega
- Du kan opprette gruppechat for ditt team eller en prosjektgruppe for å sikre tett og god kommunikasjon
- Du får automatisk opprettet et grupperom for din bedrift så du raskt kan nå ut til alle ansatte med viktig informasjon
Test appen selv
KAMPANJE: Nå får du appen Youtello kostnadsfritt i tre måneder. Etter kampanjeperioden er prisen 99,- ekskl. mva. per bruker per md. Tjenesten har ingen bindingstid.
Følg oss på sosiale medier