Statistikk i Phonero Bedriftsnett
Med statistikkmodulen kan du enklere forstå hvorfor kundene kontakter bedriften din, hvor og når innringere ikke får svar og få oversikt over ansattes prestasjoner. Med slik informasjon kan bedriften oppnå flere fordeler.
- Konkurransefortrinn gjennom bedre service
- Spar penger og effektiviser driften med rett bemanning til riktig tid
- Unngå tapte samtaler og tapte inntekter
Ønsker du et
uforpliktende tilbud?
Vil du vite mer?
Bedriftsnettet fra Phonero sporer automatisk alle samtaler, om de er besvart eller ikke, hvor lenge innringere har ventet, snitt svartid for bedriftens ansatte og køer samt mye, mye mer. Resultatene presenteres i grafiske dashboard som enkelt tilpasses slik at de viser den informasjonen du bryr deg om.
Funksjoner
Statistikkmodulen fra Phonero inkluderer mange nyttige funksjoner. Her er noen av dem.
Grafisk dashboard
Få enkel tilgang til informasjonen som er viktig for deg med vårt grafiske dashboard. Dasboardet kan enkelt tilpasses og deles med hvem som helst.
Samtaletags
Med samtaletags kan bedriften enkelt kartlegge hva innkommende samtaler handler om, og på den måten få verdifull innsikt i hva innringer er opptatt av.
Detaljerte rapporter
Alle rapporter inkluderer et bredt spekter av informasjon, og kan enkelt eksporteres til Excel.
Test appen selv
Flere nyttige funksjoner
- Enkelt oppsett av automatiske rapporteksporter.
- Detaljert samtalelogg med full historikk for alle innkommende anrop.
- Statistikk på hovednummer og mulighet til å skreddersy egne målinger.
- Statistikk over antall sendte SMS fra sentralbordet.
- Utgående samtalelogg for bedriftens ansatte.
Leter du etter statistikkmodulen?
Logg på
Phonero Bedriftsnett
Følg oss på sosiale medier