Kundo-integrasjon
Få et komplett verktøy for digital kundeservice ved å integrere Phonero Bedriftsnett med Kundo
- Håndter telefoner, chat, e-post og sosiale medier
- Hold kontroll på alle henvendelser i en og samme flate
- Enkelt og brukervennlig for både ansatte og kunder
Ønsker du et
uforpliktende tilbud?
Vil du vite mer?
Kundene vil snakke med dere - Gjør det enkelt med Kundo!
Vi vet at kundeservice er viktig, og vi vet at det kan virke som en vanskelig oppgave å levere god kundeservice i flere kanaler, samtidig - derfor tilbyr vi nå integrasjon mot Kundo.
Kundo er et verktøy som samler bedriftens digitale kundeservice på ett og samme sted. Her administrerer du enkelt kanaler som mail, chat, sosiale medier, ofte stilte spørsmål og Kundos unike forum. Sammen med Phonero Bedriftsnett som effektiviserer og forenkler håndteringen av telefonsamtaler får bedriften alt som trengs for å yte god kundeservice.
Med integrasjon mellom Phonero og Kundo får bedriften
- Proff håndtering av innkommende samtaler via åpningstider, tastevalg og køgrupper via Phonero.
- Enkel og effektiv håndtering av henvendelser på e-post, chat og sosiale medier via Kundo.
- Kundo åpnes automatisk ved innkommende telefonsamtale via Phonero Bedriftsnett.
- Automatisk oppslag på riktig kunde basert på innringers telefonnummer og knytning mot kundekort i Kundo.
- Alle henvendelser loggføres i Kundo, med innringers telefonnummer, klokkeslett og varighet på samtalen.
En del av Phonero Bedriftsnett
Kundo-integrasjon er en del av tjenesten Phonero Bedriftsnett, en sentralbord og telefonitjeneste med flere funksjoner. Som kunde av Phonero velger dere selv om dere bare vil bruke integrasjonen, eller om dere vil bruke hele bedriftsnettet.
Funksjoner i Kundo
Kundo inkluderer flere nyttige funksjoner. Bedriften betaler bare for funksjonaliteten som brukes, og valgte løsninger styres fra ett enkelt dashboard som gir oversikt over alle saker, hvem som jobber med hva og statistikk.
Chat
Social
Forum
Calls
Help Center
Eksperter på kundeservice
Kundo er eksperter på kundeservice og utvikler stadig nye funksjoner og verktøy for å gjøre fremtidens kundeservice enda bedre.
Customer Success Managers som helhjertet hjelper dere med å lykkes
Hos Kundo blir bedriften tildelt en success manager som hjelper dere med å lykkes. Dere får mulighet til å ta del av Kundos omfattende tjenestetilbud med blant annet oppstartsmøter, fysisk opplæring i bedriftens lokaler, regelmessig oppfølgning og personlig service.
Test appen selv
Om Kundo
Kundo ble grunnlagt i 2010 og teller i dag mer enn 60 ansatte fordelt på fem lokasjoner. De er eksperter på kundeservice og er en samarbeidspartner for bedrifter med fokus på kundeservice i nordiske land.
Siden starten i 2010 har målet vært å tilby et verktøy som gir organisasjoner bedre muligheter for å lykkes med kundeservice i digitale kanaler. Kundo ønsker å møte de stadig økende forventningene om åpenhet og tilgjengelighet som kundene har i dag. Deres misjon er å gjøre kundeservice til hjertet i organisasjonen gjennom effektiv service, fornøyde kunder og økt forretningsinnsikt. De ser ikke på kundeservice som en nødvendig kostnad, men som en investering i markedsføring og forretningsutvikling.
Om integrasjonen
Integrasjonen mellom Phonero Bedriftsnett og Kundo er bygget på moderne API-er som kobles sammen av Phoneros og Kundos leveranse- og kundeserviceteam, uten at du trenger å løfte en finger.
Alt du må gjøre er å bestille Phonero Bedriftsnett og Kundo til bedriften din og be om å få integrasjonen. Phonero vil da opprette tilgang til vårt API og sende deg detaljer, som du kan videresende til Kundo som fullfører integrasjonen.
Du kan be om å bli kontaktet nederst på denne siden, så ringer vi deg så snart vi kan.
Priser
For å få integrasjon mot Kundo må bedriften ha mobilabonnement fra Phonero med tilllegstjenesten Phonero Bedriftsnett og API-integrasjon. Priser for API-integrasjon er som følger.
- Etablering 1990,-
- Månedspris per integrasjon 499,-
- Månedspris per bruker 9,-
Følg oss på sosiale medier